Hey

hejsan bbloggen! igår drog jag, Kelly, Milla och Fia till staden för att shoppa, ingen shoppa ngt tror ja? Inne på åhlens city fick man en gratis sminkning från makeup store och såklart gjorde vi de:). De va ingen i kön när vi komm men efter blev den jätte lång, ha tur vi hade. Sen satte vi oss på Sandys och mina väninor åt middag och jag drack en "oreo cokkieschake" super god! Vi satt och kolla igenom alla bilder vi hade tagit och vi garva typ tills vi dog, haha.


Kelly:)

Nice!


Emilia:)


Amazing!


Den bjuder ja på :P


Moi.


Again.


Me like!


Hihi Fia:)


Pink!


eh yepp...;P


hehe, kelly garvar:P


Lovley


haha, kelly värsta familje forografen som bah, - så nu ni kan ställa er så tar ja kort XD


Dom hade coola kläder :).


Det finns bara ett ord för dom här nedre bilderna asså, hot Catou!


supersnyggt!


haha:P


hehe ;P


Hippie dude!


XP


Terorister:P


hihi :P


Yhee!


Efter 17 år i branshen vet jag vad ja pratar om:P


hahaha ;P


hihi, söt:D


See ya!
// Elina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0