Tisdag

hejhej, sitter här i min mysdress :). imorn ska ja ta ett till hål i örat och kolla på -this is it med MJ! längtar :D.
här kommer några bilden från dagen.


Fika med varm chocklad på Wayne's :)


Milla :D.


Jag. ser lite weard ut men men :P.


Hihi, milla kollar i kors när hon dricker ;P.


Haha de va så jävla kul, de va en snubbe som gick förbi när milla höll på med min kamera. Han stannade och kollade på kameran, vi bah jahap. Sen började han posa och så tog vi kort :D haha han blev jätte glad och gick. sånna spontan personer gillar vi!


slut :(.


Milla goes turist :).


inne på Zara.


Milla och väskan som hon köpte :).


Min nya ring från cocoo :) me like!




Kram // Elina <33

Kommentarer
Postat av: saraa

Sv. Really nice job! Teamwork på hög nivå alltså! ;) <3

2009-10-28 @ 10:24:57
URL: http://jernetz.blogg.se/
Postat av: saraa

Den där snubben var ju fin han :]

2009-10-28 @ 10:28:11
URL: http://jernetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0